星期五, 2月 05, 2010

虎虎生福

網誌日期:2010-02-05 23:22



今日係虎虎生福個promotion第一日開始,超多人入場,大部份係國內同胞,在promotion期間增加了些節目,有吉祥醒獅賀新歲,即係醒獅表演,有一紅一金的獅,在小小梅花樁上採青,雖然醒獅好多時都有得睇,不過呢兩隻既動作比較可愛些!而且好多動作都好敏捷!另外有迎福跳跳鼓,在城堡前的圓形花園,改成圓形舞台,上面有多個鼓,表演人員打鼓時,舞台的四邊有中國雜技表演,米奇就一齊表演打鼓,跳跳虎就在台中間的彈床跳起來,一路有各種雜技表演,完場時像金裝米奇一樣大灑紙條,氣氛相當熱烈,看表演時還見到三個穿和服的日本女子,好多人想同佢哋影相,佢哋都拒絕了,我諗如果佢哋肯影就慘啦!肯定變左景點!有排比人影!

睇完表演,就去睇4D,超多人,係超多同胞,佢哋打尖,推撞,冲入場,霸位,大聲叫,好得人驚!我地都估到佢哋實係未睇過,好大反應,好好笑!

睇完4D就睇龍騰鼓舞迎福陣,其實係parade,有舞金龍,中國舞,當然仲有財神做形既高飛,同米奇啦!睇完表演就去左corner cafe食飯,食完飯去shopping,我地買左Kelly設計果個袋!之前見雜誌介紹Chanel個cocoon袋,已經好鐘意,呢個袋個款好似cocoon,我就買左個黑色細既!買完袋,就去睇煙花,之後曬埋相就走喇!



















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...