星期六, 1月 30, 2010

岡田咖啡


食完烏冬行過少少就係岡田咖啡,兩間都係板前個集團,去到呢邊好靜,連理我地得兩枱客,可能過左午饍時間吧!

因為食左烏冬,唔太肚餓,只係叫甜品食,甜品既選擇唔太多,主要係咖啡,有多款選擇,我地叫左招牌岡田咖啡試試,都唔錯,香得來唔會有苦味,較為mild,蛋糕有三四款,我地叫左一件士多啤梨蛋糕同蕃薯栗子蛋糕,另外再一人一個牛奶布甸,個士多啤梨蛋糕係呢間店既重點推介,所以試吓,蛋糕部份好軟綿,忌廉唔太甜,不過士多啤梨又少又細粒,蕃薯栗子蛋糕都係小甜,好啱我食,之前去北海道食過好好味既薰衣草牛奶布甸,而家食呢個布甸當然差少少,不過都好滑,只係奶味無咁濃,都好食既!




沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...