星期六, 12月 26, 2009

Sanrio & Disney

網誌日期:2009-12-26 01:16







話咁快就過咗三個禮拜,上次去迪士尼已經係十二月十號既事,果次我同Flora同埋崔崔一齊去,我地先去青衣城食野,果度做緊Sanrio,有好多Sanrio既公仔比人影相,我影左我比較喜歡既布甸狗同埋佢後面既假蛋糕,都幾靚.

影完相先入去迪士尼,一入去見到米奇老鼠同米妮一身聖誕做形,好多人排隊,我地無排到,反而行過時啱啱佢哋經過,可以近距離影返張相!

今次見好多新做形既公仔,有d都好可愛,而今次主題係小小世界,入面多左d聖誕氣氛既佈置,同埋有人唱live聖誕歌,我地因為睇金裝米奇而miss左今次聖誕主要在大街做既表演tim!






沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...