星期五, 12月 25, 2009

A Merry Christmas

網誌日期:2009-12-25 01:05




又到聖誕節,一年好快又過去,今年聖誕很快樂,也收到好些禮物,雖然氣氛不是很熱鬧,但天氣較冷,才像過聖誕,收到禮物還是感到特別窩心,最喜歡的還是這個Hamper, 大大的一盒,裏面裝滿温暖,有我喜愛的蝴蝶酥,曲奇餅,聖誕薑餅,玫瑰花茶,紅酒,還有一大一小的黑色Bear bear 熊,大的那隻還掛了Agnes b 的頸鍊呢!另外,我還收到相架,朱古力,飾物盒...............很感謝各方好友的心意,在這聖誕為我帶來窩心暖意,thanks ~~~~!





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...