星期三, 2月 04, 2009

新強記



這幾天都有唔同飯局,前日就去左大圍新强記,我上次去大圍係同細傑食茶餐廳,今次去呢間新强記,位於火車站旁,都好就腳,呢間"酒樓"好有舊式酒樓feel,店名加左燒鵝兩字,應該係燒鵝最好,不過,我地無叫燒鵝,反而叫左燒乳鴿,我地得2個人,食鵝可能太多,而且我地想食炒蟶子同蒜蓉蒸蝦,同埋豆苗,所以細隻D就啱喇!不過D乳鴿唔係特別好,都係一般水準,反而蟶子就唔錯,豆苗更加唔使講喇!

食完飯我地行去坐火車,旁邊的幾座住宅大厦,唔記得嘉乜野花園,我好鐘意呢種一落街就有商鋪同埋有得上落車既樓,好方便,依家D屋苑,要行老遠去商場,我上次病左要落街行好遠去買藥,真係幾乎暈低,將來機會搬,一定要揀呢種樓,不過可能要擇高層單位先無咁嘈!


沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...