星期日, 2月 01, 2009

和幸




尋日同Edmond,Eva, 康仔,阿傑佢地出來食飯,去左銅鑼灣果間和幸食烤肉,等緊佢地既時侯遇見Ken,我知佢約左Alan佢地食泰國菜同佢farewell,我唔join佢地,因為約左Edmond,既然遇見就一齊影相留念啦!

上到去和幸見唔多人,店內格局都好日本漁港feel,不過佢主打係和牛同豚肉,我覺得個店名好熟,唔記得幾時聽過......佢地就來過幾次,所以全程佢地叫野食,不過都係唔同部位既牛肉,我最喜歡係牛舌條同和牛,好稔好味,白豚肉包着車厘茄都唔錯,雞翼就好淡,無醃過咁,無乜味,雖然主要食肉類,但係樣樣都好細片,都唔算太飽,食完肉叫左個焗露筍同甜品,d甜品都唔錯,我地叫左cheese cake,芝士年糕,兩樣都要燒一燒先食,幾好味喎!燒完個面脆脆地,好得意,另外兩個奶凍都好滑好味道!下次同Flora去試吓先!

我今日終於諗起喺邊度見過和幸個名,就係Sogo門口個牛排人呀!















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...