星期日, 7月 20, 2008

新天地

網誌日期:2008-06-02 00:22

位於盧灣區的新天地,是一個娛樂購物地點,有點像蘭桂坊,分別是這裏較新,較清潔,較集中,感覺亦很舒服,這裏主要是食肆和露天茶座,主要以西餐為主,有賣中式物品的商店,有商場,戲院,酒店,還有"中共第一次全國代表大會"會址和郵政博物館. 一路上,在這裏見到的主要是外藉人仕,或一些衣看光鮮的人,我地去到時無乜人,行完成段路都揀唔到食乜,因為大部份西餐都幾貴,較平既都係三文治之類既食物,最後我地揀左商場裏面既鼎泰豐!!上海的鼎泰豐和香港的基本上一樣,食物的味道,價錢,服務,都沒甚麼分別. 食完野我地去左"中共第一次全國代表大會會址"免費參觀,之後我去d小商店買左d茶葉,跟住就離開新天地.行去揾孫中山故居,同埋"阿娘麵".










沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...