星期日, 7月 20, 2008

南翔饅頭店

網誌日期:2008-06-11 01:04




我地休息完行返出去再經過南翔饅頭店,見到得十多人排隊,比之前少左好多人,於是排隊買返籠試吓,見d工作人員不停包,這些饅頭又叫小籠,看起來像小籠包,店員不斷將饅頭倒入盒中給人客外賣,買完我地企响店旁邊吃,老實說................好失望!(可能期望太高!)它的味道有點像小籠包,只是皮厚了很多,肉少,汁少,唔熱................總之唔好味,唔明點解咁多人排隊買??好彩唔貴,舒蔡記生煎好味得多,講起生煎包,真令我念念不忘,上個星期去左朗豪坊嗰間上上食生煎包,佢地都係即煎,都好味好多汁,當然無舒蔡記咁好味啦!

食完野就坐的士去下一站龍華寺,因為身水身汗,折騰左半日,好疲累,坐車時我都睡着了一會.















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...