星期四, 2月 07, 2008

Kung Hei Fat Choy

網誌日期:2008-02-07 00:35

恭賀新禧!祝大家身體健康,萬事如意!
昨晚同成班同事食團年飯,我地去左沙田嚼江南,我地開左2支紅酒,叫左個套餐,有火朣雞燉翅,小籠包,蝦仁,元蹄等等,味道都OK,不過唔係咁抵食,d餸好細碟,食埋甜品都唔係咁飽!食完飯响新城市行街,諗住買鞋買唔到,行左好多間,一係唔啱心水,一係無size!我係大腳板,都好難買鞋!



今日同屋企人團年,我去左又一城睇吓有無之前睇啱無size嗰款鞋,都係無!不過揾到第二款,咁就買左喇!响商場見有人表演中國舞,都幾好睇.响商場入面都好熱吓,可能好多鋪頭都關左冷氣,行到我身水身汗,買完野就去左家姐屋企做節,今晚食盤菜!好飽呢!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...