星期五, 2月 08, 2008

年初二

網誌日期:2008-02-09 00:08

今日年初二,一家人去食開年飯,去到酒樓,d侍應姐姐輪住黎拜年,不過佢地都好識做,送柑比我地,又加大左甜品份量,今餐都係食點心為主,亦有炒麵同炒飯,好快飽!
食完飯去左朗豪坊行吓,諗住好多shop會唔開,點知九成都有開,果度佈置得好靚,好多老鼠仔,好得意.我去H&M行,見出晒春裝,睇啱左幾件,要排隊試衫,仲多人過平時,不過試既多,買既少,見試完話唔啱既有好多,收銀處又無人比錢!我就試啱左3件,原本想遲d買,不過驚遲吓無size,我買左一紅一綠,好少買呢d色,不過春天應該鮮色d,仲有件灰色無size!!最近都幾鐘意去H&M,貪佢地d衫幾trendy又多size!
跟住去左IPSA買粉底,上次試過覺得唔錯,今日就試啱顏色就買,再去L'OCCITANE睇玫瑰系列既保濕噴霧,個味都OK,之前佢地隻Hand cream陣味太濃好刺鼻,今次試埋body lotion就唔錯,都last到好耐.





沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...