星期五, 2月 29, 2008

Jean-Paul Hevin Chocolatier

網誌日期:2008-02-29 23:37

昨天經過這朱古力店,人頭湧湧,小小的店站滿了人,又有記者在做訪問拍照,好不熱鬧,我看到一些小小的 marcaroon,每個賣$15,還是下次才試,晚上見到雜誌介紹這店,店主是法國人,已有三十年的經驗,又說店裏沒有白朱古力賣(又好似真係唔見有白朱古力),我見店有些不同濃度的朱古力,亦有朱古力珠(像珍寶珠),還有朱古力醬,我諗用來塗多士應該不錯,下星期試吓再同大家分享吧!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...