星期四, 2月 28, 2008

鼎泰豐



網誌日期:2008-02-28 23:33

上星期睇雜誌話台灣鼎泰豐响香港開店,經常聽人講佢地d小籠包好食,所以好多人,今日去開尖沙咀,見到個牌先諗起去試吓,下午時間係落場時間,要五點半先開,我五點四個字去到,已有十多人在等,我見間鋪都唔細,以前係酒樓,都唔怕無位,我諗七點後會爆滿,一坐低即刻叫左小籠包($42/6pc.蟹粉小籠包$60/6pc.聽講原味好食d所以叫左原味)同擔擔麵,小籠包都好味,細細個,一籠唔多夠食,個擔擔麵幾好食,佢無乜湯有d似吃撈麵,總括來說,是會再去的,可以試試佢地其它大包,麵食等,果度d店員好有禮貌,好多女仔都係講國語,服務很好,可以取代翡翠lo.

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...