星期六, 11月 17, 2007

約會林史廸

今日同阿林史廸(史廸仔)去旺角行街,見佢阿媽呢排無帶佢去街,你睇佢呢身既做型,真係好攪笑.
我地响Delifrance食lunch,我叫左個焗豬排飯,等左好耐,一路等一路幫史廸影吓相.....終於有得食喇,唔.......d 豬排好"腍",味道OK啦!

跟住去左朗豪坊,果度佈置得好有氣氛,無去幾星期,H&M開左,Seibu裝修完加大左個化粧品部,有兩間Shisedo,兩間Anna Sui, 我去SK-II睇,買左eye cream, 好貴!個sales姐姐叫我買mask, cream.....我話唔使,太貴了,見eye cream 口碑幾好,又幾大樽,之前用過好多個牌子都唔理想,就試吓佢啦....跟住上四樓申請左張朗豪坊LP卡,然後去Bioderma買落粧水join member又有迎新禮物送,收獲都唔少,之後去H&M行,好多人,行左一陣就走,出到黎好似凍左好多咁..........























沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...