星期六, 11月 17, 2007

熱鬧婚宴

17/11/2007

今日係Jason同Paula結婚既好日子,我地成班約埋一齊去飲,佢地响尖東既潮州城擺酒,新娘好靚,佢用左好多時間預備,安排得很好,酒菜都好好,隻乳豬好多肉,個翅好靚,D翅都係一塊塊既,好好味.
玩新人時間,個MC阿Ken講野時d人反應不大,我地嗰枱就大聲嘈,最好笑係玩遊戲時,阿Ken話要鬥快攞一對鞋,一條鍊同一副眼鏡出去就有十二封利是,阿Rainbow同Ivan,嘉明三個最快,點知阿Ken將嘉明對鞋掟比我地玩,我地掟來掟去玩一餐,跟住收埋左一隻,係都唔比返佢,到散席時我地都唔理佢,佢捉住我地好緊張咁問,我地要佢比錢先肯話比佢聽响邊,玩到成身汗,好好笑!我都未試過去飲玩得咁癲!

今朝經過又一城,見聖誕樹已整到七七八八,今年佢地終於放棄商標嗰條紅絲帶,今年都好白雪雪,睇個勢會提早做promotion咁.











沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...