星期日, 11月 25, 2007

又去飲

今日係Jacky 結婚既好日子,雖然去到都無幾多個相熟既朋友,不過見到佢咁幸福,娶到個又靚又純品的老婆,真替他感到開心,祝他們幸福快樂!

新娘子是個學校的教師,看起來是個善良的人,見她的朋友都是斯斯文文的人,她還邀請了學校的朋友為她的婚宴奏樂,我不知那樂器叫甚麼,平常在電視見到都是政府的銀樂隊才會見到,感覺氣氛很莊嚴,有氣勢,難得他全套服装來,加上兩旁姊妹的花炮好"勁",大大聲彈到水晶燈處,大家都給嚇了一嚇,亦感到很過程很隆重.

到他們切完餅後Jacky拿着咪說,要多謝家人,新娘在多謝家人之餘,亦多謝了同學和朋友,Jacky 話太太多謝咁多人,自己都要講多d,之後新娘又話要再講多過佢,好攪笑!

食食吓 Michael 走咪黎兩次同我傾計,大概他和我一樣,沒有幾個相熟的,最熟都算係我同佢,佢話揾唔到阿天,問我知唔知佢去左邊?我想話"你無佢電話咩?"

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...