星期六, 11月 17, 2007

小肥羊

30-10-2007

尋日過左個好happy 既birthday, 首先收到靚靚玫瑰+什果黑森林蛋糕,個蛋糕好好味呀! Thank you so much !!!!!!!!!!!!!

夜晚約左Suen, Rainbow, Tin, Ronald 一齊去小肥羊打邊爐, 叫左羊肉片,海鮮拼盤,牛肉粒等等......Ronald話响小肥羊打邊爐d湯夠鮮味,所以唔使點豉油都有味,mmmm.........D味都OK既,唔係好慣無野點, 個湯底有好多蒜頭!

食完飯佢地攞左個雪糕蛋糕出黎!!!!!!Ronald 好强調個款係佢揀既,佢話買嗰時問個店員個圓型同心型蛋糕有乜分別?個店員話分別係一個"圓型"同一個"心型"囉!!!!!!!!跟住佢話揀心型有原因架(佢又飲多兩杯開始爆佢d心底話!!)佢話因為敬重我!佢真係好可愛!個蛋糕好難切~~~將把刀浸完熱水都切唔開,攪左好耐先切到,好攪笑! 我地重影左好多"錫錫"相添呀!重有重有,高偉同Sunny佢地買左兩包蘋果比我做生日禮物呀!

Anyway ! thank you for everything you guys did ! I really appreciate !






















沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...