星期六, 11月 17, 2007

$10 特賣場

28-10-2007

今日去左旺角hea左半日,雖然早晚都涼了,但係下午仍然有點熱,條街咁多人,最好揾個地方hea,我就去左冒險樂園玩左一陣,想用d票換野,又唔多啱使,想換果d又唔夠票數,留返遲d先換. 跟住上左樓上間吉之島$10店行,我行左好耐好耐,佢好似迷你版既spotlight 咁,當然冇spotlight咁多選擇,但係都好多野賣,大部份都係$10,我見d Pastel bowl 好靚,原本想買粉紅色呢對,我又覺得佢太細,見到d水杯,水樽都好colourful, 見個迷你鐵板燒都想買,圓形嗰果好似好d,但係寫住唔可以"省"佢,咁係咪會甩油架?四方形嗰個有手柄都幾方便,但係燒野食時d汁咪漏晒落個火度?我見佢個圖重係用平面電磁爐tim ?????之前見過d迷你炭爐,佢呢度得迷你炭,無個爐!!!!!!!!!give up啦 !!!!最後我都係買左洗衫袋,膠盒,儲衫袋呀咁,都買左成$120,比錢時個男店員問我有冇J 咭?我話冇,佢停左手望住我,我望吓佢"好面善"!佢問我認唔認佢,我望吓佢個名,記得佢曾經响我公司做過part-time,記得個名唔認得個樣!

Hea 完去左朗豪坊揾食,上左12樓Ozone 聽 live, 好耐冇聽過 live music, 今晚唱歌個男仔叫吳彤,依家d年輕人,多左好多機會去尋找自己的夢想,真幸福!!!!聽live真係個feel好正,加埋背後d燈+則面d流水+陳奕迅既慢歌............So Romantic !

夜晚收到亞孫既SMS,佢話已經係第三年同我過生日喇!佢送左條scarf 比我,好開心,可以成班一齊聚吓已經好開心,我希望大家可以keep 住呢份友情,好多朋友因為轉工,拍拖,結婚,生BB而漸漸少見,各自有自己的生活圈子而日漸生疏,就算有聯絡都可能係一年見一次半次,甚至可能更少.......!














沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...