星期五, 8月 03, 2007

跟蹤


30/6/2007


今日同阿孫去睇戲,我好少睇港產片,今次順佢意睇左呢套跟蹤,兩大影帝主演,唔知點解會揾徐子珊做,anyway,電影拍得不錯,有點緊張氣氛,任達華戲份較多亦多一點發揮,他今次的做型與他之前的有很大分別.


睇完戲 join埋阿魚去揾Suki 同Moon,一路都碰見好多friend, 揾Gary 嗰陣見到呂生同强强,跟住見到阿棋,去到朗豪坊又見到舊同事,我地幾個去左KFC坐,又見到Janet,唔知點解大家既說話少左,可能太耐無見,感情好似淡左,我地等埋阿Cool, Gary 同嘉嘉,一齊去左周記避風塘食飯慶祝Suki同Moon生日,我地坐特大卡位,嗰度九點後特價,小菜$29碟,味道唔錯,不過細碟左d,我地叫埋炒蟹同中蝦,埋單$836,九個人食都唔算貴.阿魚預產期响8月,佢都陀得幾靚,見佢肚圓圓我以為佢會生仔,但係佢話照到係女,都無所謂啦,最緊要健健康康就得啦!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...