星期日, 3月 11, 2007

Amaroni's little Italy



今日約左亞Suen同Ronald一齊食飯,原本想去雪村,點知要六點先開,想去板前又勁多人,諗住去八月花試吓,又係要六點!最後去左Amaroni's little Italy,呢間餐廳我去過好多次,但係佢地未去過,見有位咪去囉,我都好鍾意果度d裝飾,幾romantic,我地叫左一個青口,蒜蓉菠菜磨菇,海鮮意粉同埋露絲瑪利雞,Ronald問使唔使加大,我話千祈唔好,我知佢地d菜好大碟,頭盤同side dish會細d,我都驚食唔曬.

d菜黎到見倒好大碟,連side dish都比以前大碟左,我地好努力咁食,先剩返半碟意粉同埋一件雞,飽到唔識行,原本想影個碟好大又好味既青口,不過燈光太暗,我又唔好意思用閃燈,所以無影相.

食完飯响下面見到商場有個名為Tast the world既promotion,有個厨師响度整朱古力,我見有好多朱古力磚,佢不斷將d朱古力塗响個大圓圈度,見佢滿頭大汗,又整左好耐,睇左一陣就無睇.

1 則留言:

crystalcake 說...

好耐無去,無番4,5個人都唔會去:)

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...