星期五, 3月 16, 2007

戰狼300



看報紙的電影介紹說這套戰狼300的拍攝手法有很强的視覺效果,又將它與魔戒比較,所以去看了這電影,聽說電影主要是在厰房拍攝然後在電腦加入效果的,一如魔戒般影像灰灰黑黑,一班男角都練得一身肌肉,男主角演的國王,奮勇善戰,帶領300壯士對抗千萬敵軍,令我想起現實生活中,我們的國王(老細!!)是怎樣帶領我們在職場上作戰呢?片中一些埋身撕殺的場面真的很震撼人心,我看得很緊張呢!

看電影前見書店正在做八五折,便買了本旅遊書,早前看雪影移城見到介紹北海道,好想再去一次,見這書是07版內容較update,而且之前買過同一系列的東京版本,帶去自由行時很有用,所以買定先,我打算明年才會去旅行,依家開始睇定,再上網揾定料都差不多了!



1 則留言:

crystalcake 說...

你就好啦...可以去旅行(羨慕中...),我好耐無去過旅行呢^_^

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...