星期五, 1月 05, 2007

面膜

請幾天上網都很慢,都寫不到網誌.........這陣子同事們都愛喝湯,因為出了一款用電的高速湯煲,大家都說要試試看,聽說一般只須35分鐘便煲好老火湯,我還是用明火煲,待試過電煲才決定是否買吧!前兩天煲了螺片湯,好味!



前日在屈臣氏見到之前買的旁氏面膜正在做特價,原來的$118五片,現在只須$82.6還有十二片呢!和同事急急入貨,在今期的新地有產品比較,這牌子表現不錯呢!

















昨晚半夜肚子痛得很,可能是腸胃炎吧!一早起來嘔吐大作還肚瀉,肚子很痛,無法站立,站起來不夠10秒已全身冒冷汗,還感到天旋地轉,記得之前醫生說過盡量把不潔食物吐掉或瀉掉會更好,吐了幾次後便昏睡了,睡醒後卻又好了很多,還可外出走動!奇怪!
我還把那條織給兒子的頸巾完成了!

3 則留言:

crystalcake 說...

那面膜好用嗎?好的話我也要去入貨:D
wow...溫暖牌頸巾好warm~

Love ダッフィー 說...

OK 呀! 今期的More產品測試中PH是中性(雖然有一陣酸酸地味)補濕度上升了15.8度比SKII新那個最新的mark(表現最好一款)少4度,比Skin food (最差表現那款)高5度,以價錢計,是最抵了,其次Lanegie也很好呀!我用過幾次,效果不錯!

crystalcake 說...

那麼我也要去入貨了:)

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...