星期二, 12月 26, 2006

聖誕餐



已有好幾年沒有食聖誕餐了,這幾年都沒有外出慶祝聖誕,不想去人多擠迫的地方,記得以前最愛和姊姊去"碰運氣"在沒有預先訂位的情況下,去各酒店揾位食聖誕buffet,每年都總會揾到!!!!

昨晚嘉嘉打電話給我約我和亞孫午膳,到中午仍找不到她,大概她昨晚渴多了吧!到晚上還找不到她,我和亞孫便出旺角邊行街邊等她,原想到板前吃壽司,但太多人了,要等110張籌才到,便到別處看看,間間都很多人,最後去了Delifrance吃聖誕餐,我叫了客羊膝,有點羶,亞孫的小龍蝦帶子意粉,那些小龍蝦好小,好像蝦米般,那餐湯和甜品的味道不錯.

吃完飯想去睇黄金甲,但係買唔到飛,唯有下次才去,在新の城行左一陣便分道揚鑣,在街上我遇見阿雯的前夫,他裝作見不到我,我也不便和他打招呼了.

我再去了7-11買藥,之前買的那盒藥力不夠,傷風只好了一點點,改了另一隻分日夜的傷風藥再試.回到家裏,收到媽媽的電話,說明天煲蟲草給我,我說我傷風,她說:你收工???我話係傷風唔係收工,佢話傷風就唔好飲住,遲幾天才煲吧.

2 則留言:

crystalcake 說...

保重啊~~這種天氣很容易病的.

DuduAline 說...

祝新年快樂 新年新氣象 一切平安健康順利!

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...