星期一, 11月 13, 2006

第一次做 Cookies



今日一早起左身,打左電話比家姐,一傾就個幾鐘,跟住落街買野,行行吓,我嗰對响 a+ab買既人字拖凉鞋,越行越鬆,我咪拿拿聲返屋企囉,點知未到就斷左中間條帶啦.....@#$%&?! 激氣!!好在可以綁住條斷帶行到返屋企!

返到屋企就預傋整cookies同埋跟都市閒情個Annie整沙薑雞煲.......先做餅,跟日嚐甜品做牛油曲奇,食譜係將自製 strawberry jam 夾在兩片曲奇之間,我改左加提子乾試吓,都唔難整,係打牛油時,d 牛油走晒入個打蛋器支beater裏面!攪完麵粉團要放入雪櫃雪半個鐘,就响呢個時侯整沙薑雞.

預先用沙薑粉醃雞,然後才煮,吃起來不太有沙薑味!味道還可以的!


1 則留言:

crystalcake 說...

兩樣都整得好好呀^^

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...