星期日, 11月 12, 2006

天星碼頭最後一夜



中環的天星碼頭要搬了,原想下午乘小輪懷念一下,但係太多人了,加上海港城正預傋聖誕裝飾,封了半條樓梯,令尖沙咀這邊的天星碼頭水洩不通!我唯有去海運的停車場,用我那部儍瓜機,離遠(好遠)拍了張照片,希望在電腦能 zoom 到個鐘樓嚟睇啦!

今天是假期的關係,Faces那處很多人,我可隨意試那些化妝品,因為想買野既人都冇人得閒招呼,正合我不打算買野但係又想試的人,試完我有興趣的化妝品後,下次便知買那一種了,待家裏的化妝品用完先吧!我見有些太太在試指甲油,其實不是在試,而是在塗,也無人理,我倒不好意思呢!最多人的counter是Bobbie Brown,有幾個counter是完全無人,有些counter已經出了聖誕禮盒呢!

行左一陣已經好倦了,原想去仙跡岩喝杯東西,卻要等位,我路過LGB (LBG???唔記得個名)見有位,同埋佢地唔止得一種餅(唔記得個名!)重有d pie同埋tart,我選了Mango Tart同埋Rose味既X餅(唔記得名),一杯凍朱古力,個rose餅真係好甜,亦都食唔出有rose味,但係個 mango tart 幾好味喎,我唔你咁鍾意食tart嗰層厚厚既邊,但你呢個邊唔太厚,成個tart幾層既味好夾,面層芒果中間有吉士同埋朱古力,唔太甜,好味!







食完去左Sogo行,我都係第一次去尖沙咀Sogo,感覺麻麻地,好靜吓,同CWB差好遠,行左一陣就返屋企煲湯,用南瓜豬煲螺片,好甜,唔使落鹽!

1 則留言:

crystalcake 說...

果間賣ge係macaroon,中文叫做杏仁蛋白脆餅,其實有好多中文譯名,所以唔使理個中文名.個芒果撻好正呢:)

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...