星期五, 8月 11, 2006

買野




好似好耐無買野 ~~~ No money !!!!!!!

今朝無無聊聊去銀行提款,見出面有個資生堂的 Road show, 之前睇廣告見個日本女星伊東美咲,嗰隻唇膏幾靚,好有秋冬feel,咪走去睇吓囉,試上手都好啱我,跟住順便買支落眼妝水,嗰sales 見我用開即刻就sell我買一set特價的基本skin care,有洗面乳,爽膚水,同埋day cream,都幾平,重有好多贈品,就買咗佢,個sales 話送多d sample 比我,我就話要唇膏sample,上次去買野個sales 送過一set六色sample比我,每個色用到3至4個禮拜,好抵! 佢話有喎! 正!! 重係新色,有埋我買嗰隻tim ! 佢話出新唇膏既時候都會有唇膏sample !最後都比左8樣 sample 比我 !!!



之後經過Godiva 見有凍飲賣,之前未試過,所以買杯試吓,點知又有野送! 送左一排朱古力比我,我等緊既時侯,有個店員走埋黎問我可唔可以幫佢做問卷調查?我話無所謂,做完又有野送!!!!!一包10片朱古力!!!!!!!!今日都好多意外收獲!

2 則留言:

crystalcake 說...

好豐富ge收穫呢~~值回票價!

DuduAline 說...

我喜歡shiseido的日本東京櫃 歐洲櫃的產品比較成熟些

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...