星期日, 6月 25, 2006

累極了




去完廸士尼,可能是太累,昨晚睡得較好,起床後便致電booking 做massage,要5:30才有空檔,去左總统商場買了上次買的手機繩,分別買給 Fish 和Moon, 買完便去Fish 的公司找她,在街上去了一會,熱得滿頭大汗,還要烈日當空,我快要溶掉了! 去到Fish 公司她放了假,我便交低給她同事,之後走去Times Square 取電話,見到Kelvin時,他興奮得用力拍了我的麒麟臂幾下,彷彿想跟我來個熱情擁抱!不竟已有一兩年沒有見面了!他還笑說我胖了.......>.>" !!跟Leo閒談了一會,便去Sogo了,在街上走一小段路已滿頭大汗了!上到去坐下來等一會,忽然有個外藉女子走過,自己去倒熱茶飲,此時很多服務員從裏面緊張地走出來,大約有6-7人,我想,她該是高層人員吧!當然,馬上有人走來叫我入房了.




今次那個叫Apple,身形略胖,我相信她應該很夠力,果然是,尤其肩位,我快睡着時便夠鐘了,她替我按摩後,問我是否經常夜睡,我說是,她說我很多骨火!

1 則留言:

crystalcake 說...

真羨慕你能自由自在地去街,閒時找找朋友,做做按摩,真快樂.

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...