星期二, 6月 13, 2006

獵人笑話風靡10萬人


<摘自蘋果日報>

世上笑話何止千萬,好不好笑,人人有自己的看法,但到底有沒有(最好笑的笑話)呢?

英國一名心理學家徵求得來自逾60國的40,000個笑話,一個關於獵人的笑話成為網民最愛:

這個笑話是這樣的:
兩個獵人在樹林打獵,一人突然暈倒,兩眼反白,似乎也沒了呼吸,另一人趕緊致電緊急熱線: [我的朋友死了!怎麽辦?] 接線生說: [冷靜一點。首先你要確定你朋友真的死了。] 電話另一端靜了下來,之後傳來一下槍聲。那名獵人拿起電話說: [行了,接下來怎樣?]

1 則留言:

crystalcake 說...

我也在報紙上看過,但我真的不覺得那麼好笑=="

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...