星期六, 4月 15, 2006

蜂蜜蛋糕



同事在台灣買回來的蜂蜜蛋糕,味道並不如預期般好味,只是質感較密,好像在攪拌沒有氣泡,不過仍鬆軟,用新買的手机拍了照片.
晚上看見姊姊的blog,她說給導師責罵,令我非常氣憤,可恨我當時不在場,否則絕不和他妥協!!!

3 則留言:

crystalcake 說...

是"義美"嗎?蔓詩都幾鍾意食呢隻蛋糕...唉...算我黑仔...果日佢真係好似上身咁,無端端發哂爛渣咁...

Love ダッフィー 說...

yes, that is 義美, after I ate them all , I found that the expiry date is 13/5 ! I think 2 days not a big problem !
I'm really very very angry about Fai sir ! he shouldn't do that to you ! it's bad ! if he have his own school, he will not last long !!

crystalcake 說...

although I feel quite upset but I'm not hate him...

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...