星期一, 4月 10, 2006

紅燒魚腩


昨晚去完BBQ今天中午已給電話吵醒了,無聊地在家"煲電視",至4時許醒着了,醒來已是6時,很久沒有午睡了,休息了一天也不覺肚餓,只喝了昨天買的石榴汁,走到超市買了件魚腩和芥蘭,做了這個紅燒魚腩,也是跟那本"中菜制作教程"做,書中示範的是魚尾,作者叫它"紅燒划水",我怕多骨便改了用魚腩,吃的飽飽.
晚上要返公司開會,原本想在家做brulee朱古力蛋糕帶回去,但沒有榛子蓉,也沒有mood !還是沒有做,雖然我同事已經忍唔住出聲叫我整,還是令他失望了,下次連士多啤梨拿破侖一併做給他吃吧!

1 則留言:

crystalcake 說...

wow...you're so "pro" XDDD

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...