星期五, 1月 06, 2006

油麻地一日遊


講起大長今,都想番睇多一次,之前 miss左幾集.
今日去左油麻地搵陳枝記同二德惠,同樣在上海街,在陳枝記附近有好多同類既店,基本上,任何同飲食有關既工具都有,我行左兩三間,都係覺得陳枝記平d,多人d,我見到好多買鯉魚模,預傋做年榚,
我見有個米奇老鼠型既蛋榚圈,但係比圓型貴成倍,所以都係無買,睇睇下,有隻貓出現,我摸佢個頭,佢就舐我隻手,最後買左幾樣野就去二德惠,樓下無招牌,上到去比想像中細,志在去買盒,同埋甜忌廉,買完就走,明天要做蛋榚!!!!!!!!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...