星期五, 2月 06, 2026

飯局作客 - 二月之星生日飯















又去好友屋企食生日飯,因為其中一個好友住得比較遠,唔係好想去呢個好友屋企食飯,本來今次去出去食,但係撞啱年尾做節,揀咗幾間食肆都夾唔到時間,所以最後都係去好友屋企食,今日就約屋主一齊去街市買餸,我就先去九龍城三和敍食晏,食咗個牛舌午餐,都dope 🤣 ,順便買生雲吞,再去Tony Wong 攞蛋糕,然後去大成街街市會合佢,一齊買D海鮮,再搭的士去佢屋企,然後開始洗洗切切!













陸續等到其他朋友到齊就開飯!今晚打邊爐!海鮮買咗扇貝、蝴蝶蚌、蝦、番薯蜆,牛肉就一早喺深水埗買咗,食材都相當之豐富!當然唔少得切蛋糕嘅環節,今次只係買半磅蛋糕,雖然我哋有七個人,但係每次去到蛋糕嘅環節,個個都話好飽,所以買半磅就啱喇!每人食少少,又唔使驚食剩!😄





 

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...