星期三, 2月 25, 2026

年初九飯局 - 楚撚記















相約舊同事去土瓜灣食飯,雖然呢間食店經常都聽到個名,但係都係第一次幫襯,佢冇得訂位,所以要提早去攞飛,可能我哋時間比較早,所以攞咗飛半小時左右就有位,店內係玩懷舊港式大排檔風格裝修,非常熱鬧,座無虛席,所以都比較嘈,較難傾偈😅呢度主要食小菜,價錢實惠選擇多,而且質素好,好扺食,我地叫左燒腩仔、半隻雞、煎肉餅、啫啫通菜,好味!👍🏻















好友買咗拜年禮物俾我,除咗一盒餅之外,另外買咗一支hand cream,呢個牌子,近期喺銅鑼灣開咗分店,都好多人去買,唔使去排隊就有得試吓用,真係好窩心🥰



 

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...