星期四, 9月 25, 2025

Little Napoli













今日終於去咗試我一直想試嘅薄餅店,之前佢喺跑馬地嘅時候已經想去試,但係因為個地點唔係地鐵站附近,所以就一路拖延,直至到佢搬咗去灣仔,今日終於去試咗佢,今日天氣麻麻,又落雨,去到先攞位,佢可以俾我揀Bar枱位望住個爐,或者普通座位,我就揀咗普通位,因為驚對住個爐會好熱,幾款Pizza都好想試,因為呢度係正宗嘅拿玻里pizza,所以唔會有好多餡料,我哋叫咗個前菜八爪魚, pizza就叫咗Margherita,另外叫咗兩杯Espresso,杯咖啡好濃,而且好細杯,真係一啖飲晒, Pizza好好食,難怪攞到米芝蓮,前菜就唔係太特別,另外叫咗兩杯雪糕都好好食,整體嚟講都係好滿意,一定會再嚟👍🏻







 

沒有留言:

Social goods modern bakery

今日去中環做檢查,搞掂咗就去附近睇吓有乜嘢食,上次同好友去 中環行過一段 石板街,今日行埋另一段,見到有間餐廳,主要都係買麵包,之前網上有人介紹過,見佢排晒隊,今日可能黃雨嘅關係,唔使排隊仲有好多位,攞咗位之後,望一望啲麵包,樣樣都好吸引,叫咗一個Pain au chocolat...