星期三, 7月 03, 2024

壹方城、壹方天地










今日又同好友返大陸,第一站去咗壹方城,我哋原本諗住係去壹方天地,但係搞錯咗去咗壹方城,一場嚟到,先去飲杯咖啡,上網搵咗一間叫做覔的咖啡店,佢喺一間書店裏面,我哋嗌咗幾杯嘢飲,味道就不過不失!










飲完咖啡行咗一陣,就去食餐晏,去左一間叫做皖廚,話係食徽菜,對我哋嚟講就係中菜🤣 呢度主打應該係一啲好似滷水嘅雞咁,因為我哋經美團點餐,所以我都睇唔到個餐牌,因為好友負責落單,我叫咗一個排骨、尖椒炒大腸、鵝片、雞煲,另外叫咗一jar 桃汁,食物嘅味道都OK,桃汁就麻麻哋!



















食飽飯就搭返車過去壹方天地,呢個商場都好大,分開咗幾個區,我哋只係去咗其中一個C區,喺入面行咗一陣,就去睇戲,我都係第一次喺大陸睇戲,睇完戲再行吓,跟住就去食飯,我哋揀咗一間叫做漁舶𣾀食放題,佢喺門口有個海鮮檔,你自己揀海鮮返去打邊爐,亦都有海鮮料自己揀,又可以叫串燒食,不過佢用嚟煮海鮮個鍋好細,佢都分開咗兩個鍋俾我哋,一個話用嚟煮海鮮,另一個用嚟煮其他嘢,兩個都係好細個,雖然呢度都有牛肉食,但係質素麻麻,所以我哋只係食咗少少,主力都係食蝦,佢呢度都幾得意會收多$100按金,如果浪費食物就要沒收呢$100 ,否則的話會退返去支付寶Account,基本上要走咗之後先知會唔會扣你錢😅















食完飯我哋去行山姆超市,我係第一次去,兩位好友都有會員,可以入去買嘢,地方確實係幾大,我就冇乜嘢啱,因為佢啲份量好大,而且好重,好有想買餅乾,揀咗兩款大家share,跟住一齊call車出返去福田區,因為兩個好友要去按摩,我就同你好友去搭車返香港!原本都想搭高鐵,但係高鐵D時間有限制,所以最後都係搭港鐵返香港!




 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...