星期一, 7月 01, 2024

Arcadia












相約好友去銅鑼灣食飯,因為之前喺網上見到有間餐廳,好吸引,所以嚟試吓,餐廳有兩層,一層係室內,上多一層喺天台,即係露天座位,我哋訂咗室內位,去到嘅時候帶咗我上天台,天氣實在太熱,一行出去已經覺得熱辣辣,即刻話返俾佢聽我哋係訂室內,所以再落返去坐,呢度嘅佈置都好打卡able,而且呢度嘅cocktail 都有D特色,我哋叫咗一個叫一千零一夜嘅飲品,佢係一個好似神燈咁嘅壼,裝住D清酒,下面墊咗塊好似棉花咁嘅嘢,店員會用火機點着佢,就做到一個閃令令嘅效果,直至火光熄滅,再倒D酒出嚟飲!😎

食物方面我哋叫咗個套餐,前菜有魚子醬竹炭甜筒,個魚子醬冇乜味😅 仲有三揀二前菜:芝麻吞拿魚塊佯芒果莎莎醬、薄切紅菜頭配水牛芝士及烤合桃肉、鵝肝配果醬、沙律,因為我哋四個人,可以揀晒四款😄 主菜我哋揀咗煎鱸魚、脆皮豬手、兩份牛柳,食物嘅質素都唔錯,當然佢個價錢都唔係平,食完嘢就上返去天台影相,影咗一陣就走,因為真係好熱,呢幾日嘅天氣係熱到不得了!食完飯好有車我哋返過九龍,然後約好過兩日再一齊返大陸 😂














 

沒有留言:

活在茶下

今日去尖沙咀剪髮,剪完髮之後,路過Bake House買咗件牛角包,竟然唔使排隊,再行去碼頭,買杯% 咖啡飲,食埋個牛角包,個牛角包竟然唔脆,我記得以前喺 灣仔分店 買過牛角包,放咗半日之後先食,都仲係好香脆,今次真係相當失望,估唔到水準差咗咁多,但係都仲有咁多人排隊🥺 跟住行...