星期五, 2月 23, 2024

2024年2月大阪獨遊 Day 6 - 心齋橋















今晚搭黃昏機,朝早check out完之後放低件行李,行去心齋橋食早餐,去咗黑門市場對面嗰間上島珈琲店,上次去黑門市場嘅時候都喺呢度飲過咖啡☕️  呢度嘅早餐只有多士,配咗隻雞蛋,食少少嘢就出去行吓,去黑門市場行咗一個圈,買咗咖啡豆俾同事,然後就行過去一個叫做瓦屋町嘅地方,由黑門市場行過去大概都要20分鐘,中途經過一間玉出超市,賣D嘢都好平,不過我就冇買嘢,因為都係食物同飲品為主,如果下次住有廚房嘅apartment 就可以考慮去呢度買餸!行咁遠,就係為咗搵一間叫做 Dekasan 的店,招牌寫住Pupu’s Kitchen,但在google map search 唔到,用Dekasan 先搵到,因為想食佢個肉肉三文治!之前在東京miss 左類似嘅三文治!

去到嘅時候門口有三個人等緊位,佢呢度又係先到先入座嘅安排,見到店入面其實只有兩張枱,一張得一個位,一張得兩個位,同埋有三個吧枱位,等咗一陣一個人嗰張枱果個人走咗,但係佢都唔會比我入,因為前面果三個未入座🥺,今日落雨,又好凍,好彩唔使等好耐果三個吧枱位走咗,我先至可以入座!叫左招牌肉肉三文治,有300g 或400g 牛肉的選擇!叫左300g 另外加杯咖啡!老實說,牛肉唔係特別好食,而且頗多煮肉的汁,不是牛肉本身的肉汁😅 牛味唔重,有D失望!可以唔使特登去試😅如果都想試吓又唔想等位,佢都有外賣提供!















食完野,行返出大街,去玉出超市睇吓,D野都幾平,不過都係大大pack 大大份,唔啱我一個人的份量!所以冇買任何野!















行返去黑門市場!再出返去心齋橋,見到蟹道個蟹肉包就快出籠,有條隊排到落河邊,見佢仲有10分鐘出籠,呢𨍭係今日最後一轉,我又去排吓!佢哋冇截龍,應該大量供應,$500一個包,每人限買一個,個包熱辣辣,塊皮冇叉燒包咁粗糙,幼細D蟹肉雖然都唔少,不過唔夠新鮮,而且好碎,相信係蟹腳就咁賣,蟹身起肉做包,以價錢嚟講都算抵食!
















跟住返酒店攞返行李去機場!買左17:35 車飛,之前聽講關西機場超多人,所以早少少過去,去到機場,寄完行李,排隊X 光check 行李,呢個位超多人,條龍勁長!可能因為機場裝修緊,有D Area cut 細左!不過其實好快!人龍keep 住行!由排隊到過海關都係十分鐘多D,過完海關出到黎,呢個位之前因為裝修所以好細冇野睇,依家裝修完唔同晒!好大好新,仲好多名店添!不過買手信個位有D亂,個別手信要攞飛,轉頭等叫 no. 🤔🤔 有部分又自助付款!我就冇野買,去食碗拉麵先!呢間叫麵庄的拉麵店,主打和牛拉麵,全部係吧枱!叫左個特製雞白湯拉麵,味道唔錯!食完就搭冇人駕駛去閘口等上機,落機後又要搭巴士,今次好快出行李,去完廁所出嚟已經見到自己件行李了!返到屋企差唔多一點😴😴😴






 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...