星期三, 1月 31, 2024

辣湘湘





最近荃灣開左呢間飯店,有D似我地之前在福田食果間炒牛肉店,聽講夜晚好多人等位,而家晏晝就唔多客,餐廳嘅面積唔算好大,個裝修都係以仙綠色為主,同青椒一樣嘅顏色,而佢呢度嘅燈都係青椒造型幾得意😄餐牌都好簡單,主要都係小炒,我叫左個辣椒炒肉,飯係要另外叫,我就叫咗一碗,餐廳入邊有好多飯煲,當然可以叫一煲,大概有四碗🤣 我得一個人所以冇叫,個炒肉有火熱住個鑊仔,好多辣椒,肉嘅份量睇落唔少,其實切到好薄🤣,鑊氣好舊,好送飯,另外叫左杯鴨屎香檸檬茶,大杯同細杯爭$6 ,所以叫咗杯大,但係真係好大杯,我諗如果成班人一齊食幾個餸,就要叫杯大,一個餸就叫杯細就夠😅



 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...