星期五, 1月 12, 2024

瓊芳















今日約咗好友去圓方,因為買咗新玩具而想出去試吓,先喺圓方食少少嘢,知道好友一向食嘢都係要求平靚正,而且圓方食嘢一向都唔平,茶餐廳就啱晒佢!

呢間茶餐廳都算好細,一眼睇晒有幾多座位,而且全部都要搭枱,我哋志在食少少嘢,所以叫咗兩個飯,嗱嗱聲食完就走,食物質素都ok!只係唔係咁好坐!

食完飯我哋出去M+ 果邊嘅草地,因為買咗 Hover X1 小型無人機,呢部機只適合低飛,最高應該係30英尺,同埋預設左右六個mode,我哋試齊晒六個唔同嘅mode,不過佢跟機果兩舊電,每舊最多係用到十分鐘左右,所以好快冇電,不過試完我哋都覺得唔錯,好友要左呢部先,因為佢廿幾號要去日本白川鄉,要帶埋呢部機去拍片!所以佢好開心,拎咗部機返去再試,之後我先再買返一部俾自己!😂











試完機同好友去果欄行咗轉,又係食車厘子嘅時候,我哋買咗一盒車厘子🍒,白粟米🌽、金奇異果🥝、迷你牛油果🥑,今年嘅車厘子多咗一D未見過嘅牌子,當然價錢係平好多!😄



 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...