星期五, 1月 19, 2024

2024-1 香港廸士尼







今年第一去廸士尼,睇吓有乜野新年產品!

自從 Frozen 園區開咗之後,多咗好多遊客,所以去到邊個位都好多人影緊相,我晏晝入去, Frozen 園區都多人,聽講朝早仲多人,要排隊入場 😅 不過園區入面仍然係多人,我都係行咗一陣再出返去!

今日都冇玩機動遊戲,純粹行街睇吓,新年禮盒多左選擇,仲有crossover Godiva 朱古力,我只係買左利是封🧧 今年利是封都多左款式,我揀左好似繪馬型狀嘅Duffy and friends 利是封,好靚!

樂園都有小巡遊,唔係以前咁大型嘅巡遊,夜間巡遊應該冇左,得返煙花🎇😅












 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...