星期一, 12月 18, 2023

Milu Thai Restaurant






好友生日,去尖沙咀食泰國菜,呢間店前身係西餐廳,我食過兩次,唔知佢幾時轉咗手做呢間泰國菜,上到嚟先發覺原來佢有室外嘅座位,我哋因為有一兩個食煙,所以左室外,而且今日天氣都唔太凍,所以室外都幾舒服,我哋叫咗個泰式拼盤、冬陰功湯、火山排骨、燒雞、魷魚、菜等等,個小雞都幾好,冬陰功都唔錯,不過個排骨就比較淡味D,佢應該只係灼熟咗嘅排骨,點醬汁去食,整體嚟講都算唔錯,價錢亦都唔貴!最後切埋個蛋糕先至走🎂🤣,本來兩個朋友生日,可以分開兩餐食,不過有一個實在太忙,成個月得一日得閒,所以就唯有一齊食😅




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...