星期一, 12月 25, 2023

新合發飯店




今日雖然聖誕節,但係大家都冇乜節目,約埋好友一齊食個晚飯,去咗大圍呢間小菜館,因為大家都想食羊腩煲,店入面嘅座位都唔算好多,分咗兩邊,一邊有樓上,我哋就坐樓上嗰邊,叫咗幾個小菜,當中最好食嘅係薯仔牛柳粒,個薯仔外脆內軟,仲有D甜甜地,應該佢喺撲粉之前落咗啲糖,所以甜甜地,外皮又脆脆地,幾好食!另外叫咗椒鹽鮮魷同埋腰果炸豆腐,羊腩煲就另外加咗豬膶同埋牛肉嚟淥,整體呢度啲食物質素都唔錯,價錢合理,抵食!

今次同好友一家人一齊嚟食,主要都係想傾吓原先我哋plan咗七月去旅行,但係經過今年七月同朋友去大阪嘅經驗,七月天氣實在太熱,所以我拒絕咗,佢哋話要夾小朋友放假,聖誕又唔得,而復活節我又plan咗同朋友去九州,可能要等到再下一年嘅復活節先得喇😅



 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...