星期三, 11月 29, 2023

2023年11-12月東京自駕遊 Day 3 - 富士山河口湖町役場前Lawson 、吉田市、富士山展望デッキ、大石公園、忍野八海、御殿場 outlet











今朝一早6:30 就要出發,因為要過去富士山果邊,同埋要避開繁忙時間驚塞車,我哋喺酒店check out,就推行李過對面馬路停車場上車,車程預計要個幾鐘,我哋去到中途有個休息站叫做石川嘅地方,已經7:40了,大家去個廁所,買杯咖啡,我就見到有個扭蛋機,全部係海洋生物鎖匙扣,想扭個海鰻比好友,但係扭咗兩個都唔中,所以放棄咗,跟住上返車繼續去富士山🗻











越嚟越近富士山嘅時候,離遠望到佢已經覺得好靚,我哋第一站先去河口湖町役場前Lawson ,其實想影富士山前面嘅 Lawson,一共有兩間,一間係近住河口湖站,果間係最多人,因為搭火車就只能去車站果間,否則都要行一段路,如果唔想咁多人,就好似我哋咁去河口湖町役場前呢間,就少人好多,睇人地D相,覺得影出嚟個角度都係差唔多,我地去到 Lawson 泊低架車,見到只有兩三個人,呢個位影相要小心D,因為要企馬路邊先影到多D個富士山,可能河口湖站果間空間大D都唔定,冇乜人就可以慢慢影相拍片 🗻今日呢間 Lawson 冇營業,但有人出入做維修保養,如果Lawson 今日有營業,佢買個招牌燈就好D !


















影完Lawson 跟住揸車去吉田市,10幾分鐘就去到,我哋泊低架車,就行去日川時計店,離遠已經見到好多人企喺馬路兩邊,等過馬路影相,呢度亦都有交通督導員,阻止D人停喺馬路中間影相,所以個個都係一個離遠揸機,一個慢慢行過馬路,咁樣影,不過影出嚟都係好多人😅 我就冇影,好友就影咗幾張,下面都係好多人 🤦🏻‍♀️ 其實呢條街,除咗有人嚟打卡影相之外,平時應該唔會有人嚟,因為見到呢度一帶嘅商店都冇開門,定係太早未開門?我哋想搵D嘢食吓都冇😅 所以影完相就走!













再揸咗10幾分鐘車,去下一個景點,就係富士山站嘅富士山展望台,呢度係一個好小型嘅商場,在富士山站上,我地入到去先搵野食,地面係賣手信、水果等,地庫只有一間食店,係賣烏冬的,我地好肚餓,所以一人叫左碗烏冬,不過呢間嘢D烏冬,真係唔好食 🤦🏻‍♀️ 雖然大家都好肚餓,所以只係食咗少少頂一頂肚餓就放棄咗,跟住上去頂樓展望台,睇吓個富士山,呢度個view 都唔錯!上到嚟都有五六個人喺度影緊相,我地都影左一輪,又坐低 hea 吓,如果有杯咖啡,真係可以hea 幾個鐘😌😌 入返去商場入面有間 Daiso ,買到個電話夾,可以夾住個電話喺架車度導航喇!落返地面睇吓D手信,大部份都富士山造型嘅手信,我地買左小小,另外買左幾杯 gelato 上車食!好味 😋














跟住揸車去大石公園,經過河口湖一帶,見到有個地方幾靚,所以停低架車落去睇吓,呢度有得租船,但係今日好似冇開,跟住又見到我哋原本想book嗰間酒店秀峰閣,酒店喺河口湖邊,個景好靚,酒店後面就係紅葉迴廊,呢個地方我哋之前冇plan要來,意外地去咗呢個地方睇紅葉,跟住好友因為肚餓,所以喺旁邊嗰間餐廳食烏冬,我就同另一好友喺紅葉迴廊影咗一輪相,就行返出去湖邊度散步,見到有間西餐廳,我哋就買咗兩杯咖啡坐喺湖邊chill 吓!☕️😌😌對住個富士山,真係可以坐成日,不過天氣都係比較凍!所以坐咗一陣我哋就會合好友,揸車繼續去大石公園!
















去到大石公園,見到嗰啲紅色波波草,而家係枯黃晒,所以係一堆枯燥咁,而且唔係睇相咁多數量,只有一個細area 😅 不過呢度仲有一個好大嘅蘆葦草原,又有餐廳同埋商店,餐廳就坐滿晒人,因為餐廳嘅座位係向住過戶,所以好多人坐喺度飲杯嘢睇吓風景,好友就喺商店度買咗富士山袋,我因為冇去到商店行,所以冇買到嘢!呢個公園有少少失望,因為都唔係話真係好靚!可能唔啱季節 😅












然後再忍野八海,我未去過呢個地方,原來佢都算係一個旅行團必去嘅景點,因為好多旅遊巴,同埋好多一團團嘅遊客,呢度應該係有好幾個池,地方都幾大,我哋見到有幾間買嘢食嘅小店,有一間係買燒心型米餅、有一間就係賣燒 mochi,即係一串有三粒,好似雪米糍咁樣形狀,一串串圍住個火嚟燒,仲有幾種口味選擇,我哋揀咗原味,即係有少少醬油,味道都係淡淡地,煙煙韌韌嗰種,隔離有一檔賣牛肉串,就買一串試吓,又出乎意料之外地好食,最後仲有一檔係買栗子,我哋就買咗包留返上車食,因為日本啲栗子係好大粒嘅,所以大家都有興趣食,食完嘢,又影完一輪相,就行去搵淺間神社!


行到去淺間神社,發覺唔係我哋想去嗰間,其實我哋想去嗰間應該喺山上面,應該叫做河口淺間神社遥拝所!既然去唔到,就留返個藉口下次再去!因為已經三點幾,我哋係時候要去酒店,因為仲要去outlet同埋浸溫泉!











去到酒店,已經四點,我哋先去check-in,好友就揸架車去停車場泊,一上到房,我哋好開心,因為我哋訂嘅房係富士山景,大大個富士山就喺眼前,真係好正!原本幫好友一pair 情侶訂咗雙人床房,但係酒店俾咗雙床房佢,所以佢哋要換房,本來我哋兩間房係一齊同一層樓,結果佢哋搬咗去樓上,其實佢哋間房都係雙床房,只不過兩張床拍埋一齊,就當係雙人床房!😂佢哋間房係趴喺張床度睇富士山,我哋就富士山喺旁邊🤣

放低行李就行落去御殿場outlet,好近,只係搭𨋢落去行幾步就入去outlet,我哋先去搵嘢食,雖然outlet呢度有好幾間餐廳,但係都有個food court,我哋入去food court見到有間食牛扒嘅,好似幾正,因為睇到佢係用炭火燒,所以就試咗呢間冇去其他食店,不過牛扒就唔係想像中咁正,好一般,可能始終都係food court嘅食物,所以唔好太大期望!

食完嘢就去shopping,我哋分頭行事,我同好友行完food court 呢邊,行條長天橋去另一邊,嗰邊係比較貴價嘅品牌,我哋喺Burberry睇啱咗少少嘢,講國語嘅店員好好招呼,好友買咗個袋仔同埋卡片套,我就買咗個銀包,行到咁上下就返去酒店,因為好友👩🏻‍🤝‍👨🏼訂咗個私人風呂,雖然我哋兩個👭🏻冇訂,不過我哋都想去大池度浸,不過最後好友都係話唔去,所以我自己一個去浸溫泉,返上房之後就大覺瞓,因為第二朝又要一早起身! 😂













酒店住後感:
Hotel Clad 克拉德酒店御殿場
我哋計劃行程嘅時候,睇咗好多間酒店,見到呢一間個價錢好實惠,雖然房間唔係好大,但係勝在有溫泉又近outlet,所以就訂咗呢間,最重要係貪佢有個富士山景!
酒店嘅外型遠睇好似普普通通,近睇就好新淨,裏面當然都係好新,酒店嘅設計,有一邊嘅房間係面向住富士山,另一邊係背住富士山,其實住得呢度一定揀向富士山嗰邊,唔知佢背向富士山嗰邊D房會唔會租唔出?房入面嘅面積唔係好大,一入門口就係洗手盆,對面就係浴室同埋廁所,係分開嘅,睡房嘅部份有兩張單人床,仲有一張梳化,酒店會提供一袋毛巾同埋衫,方便你去浸溫泉,溫泉要落返地下再行過一條長嘅巷,入去溫泉範圍就先要除鞋,呢個溫泉都歡迎一D唔係酒店嘅住客過嚟浸日歸溫泉,所以有D鞋嘅locker,入到去有個類似接待處嘅位置,我就冇行入去,直接行樓梯上去樓上溫泉區,溫泉區呢度都有另一個接待處,除此之外,佢有一個Area 係擺咗好多書俾人可以坐喺度睇書,因為D 書都係日文,所以我哋唔會睇,去到女湯果邊,佢有一D locker仔俾你擺貴重嘢,另外有D大嘅locker就係俾你擺衫,跟住會經過化妝間,然後就入去溫泉區沖涼,佢有一個冷水池,一個室內溫泉,而出去有兩個室外嘅溫泉,正常呢度係可以望到富士山,但係因為夜晚黑,所以睇唔到個富士山!不過呢個溫泉都幾舒服,不過唔算好大,浸完溫泉例牌飲返支鮮奶,佢呢度只需要拍房咭記帳, check out嘅時候先至俾錢!整體嚟講呢間酒店好正,性價比好高,我都會介紹俾其他朋友!👍🏻




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...