星期五, 9月 15, 2023

福田





已經四年冇去過大陸,最近睇新聞成日都講好多香港人都返大陸玩,因為深圳已經進步咗好多,多咗好多大商場,食嘢又好平,地方亦都乾淨咗好多,因為好多新起嘅建築,所以周圍都好新淨,相約好友今日上去,我哋幾個住埋喺附近,所以一齊搭的士去西九龍圓方,我哋搭高鐵去福田,車程只需要14分鐘,真係非常之快,我就用12306個app買飛,佢哋就上網買飛,去到西九龍車站,我哋買埋回程飛先,跟住就過海關,上車好快就到站,落咗車在福田呢邊唔需要再過關,因為喺香港已經做咗一地兩檢,我哋一出閘就沿着地下街行,地下街已經好多嘢食賣價錢都好平,我哋先行去皇庭廣場食晏,揀咗一間叫做湘辣辣嘅店,呢間主打用新鮮牛肉,門口都有個隔住玻璃嘅肉檔,見到個師傅喺度切牛肉,店入面見到有一排飯煲,因為會每張枱俾一煲飯,見到呢度好多店都係咁樣做法,因為佢啲小菜係好好送飯,所以每台都有一個飯煲,我哋叫咗一碟現炒花龍(牛肉)、鮮貝戀上蝴蝶蝦、口味雞雜、剁椒魚頭,仲有炒咗碟菜,飲品我哋就叫咗水果茶同埋檸檬茶,我哋全部要微甜,今日好熱,加上呢度啲冷氣唔係好大,所以我哋都要叫凍飲,好友杯檸檬茶冇做到微甜,好友話唔算好甜可以唔使換,我哋同店員講,另外兩杯一定要微甜,店員都好緊張,話要同我哋換過另一杯,好又話唔使,擾攘一輪之後,店員去叫經理過嚟,經理在加把口話幫我哋換或者比一杯另外嘅飲品好友試吓,我哋見佢哋咁堅持,所以都接受佢比另外一杯飲品 😅 服務非常之好!

幾款餸都好好食,大家都忍唔住要白飯!仲要添飯 😂 其實大家唔想食咁飽,因為仲想食其他嘢,食完飯我哋去商場行咗一陣,周圍去試食啲零食,好友買咗好多,我就淨係買咗炒栗子同埋秋葵乾,比較健康一啲嘅零食,佢哋又買糕點,又買芒果乾同埋魚乾,行完呢個商場我哋就去返頭先個地下街買手搖,呢度啲手搖係幾好飲,因為真係用茶葉沖,亦都聞到茶葉嘅香味,附近好多買麵包同蛋糕嘅地方,賣相非常之吸引,而且好香,好友又買咗啲返去聽日食!










飲完手搖我哋又行去第二個商場,我哋行出街嘅時候開始想落雨,所以行咗入去四季酒店隔離嘅商場,呢個商場好靜,但係好明顯啲店舖係比較高檔,見到一間日本料理店好吸引,上網睇過價錢一啲都唔平,因為佢係主要食蟹嘅,老實講比咁嘅價錢我情願去日本食😅 行完商場再過返去皇庭廣場嗰邊,因為好大雨我哋都係搭的士,咁啱呢㗎的士唔收Alipay,淨係收WeChat Pay,我哋冇,問佢收唔收港紙,佢話收但係冇得找,我哋只係搭咗$10 人民幣,所以俾咗$20港紙佢唔使走!








入到商場行咗陣,又買咗少少零食,就開始去搵位食火鍋,去咗呢間叫做禧牛薈,好友未食過,大家一齊試吓,牛肉都唔錯,係冷氣唔夠凍!好彩好友帶咗把手提風扇,吹一陣冇咁熱😅

食完飯去咗行超市,見到有手撕雞賣,好友一共買咗四隻,另外又買咗大樹菠蘿,真係滿載而歸,跟住再去買杯手搖,然後就去火車站,去到火車站都要等一陣先可以入閘,因為佢係開車前10分鐘左右先比入閘,入咗閘去月台都要等一陣,差唔多一上車就開車,因為㗎火車係廣州開落嚟,所以要等到夠鐘先至有車埋站,返到香港先至做過關,好友因為拎住太多野,被關員叫停檢查😆

去到圓方的士站搭的士,超級多人,要先攞飛,再等佢叫Number先至行埋去排隊,我哋嘗試call Uber,但係冇車,我想搭地鐵,因為我冇乜買嘢,但係好又拎住好多嘢,所以一齊等的士,足足等咗一個鐘頭先至有車!所以真係強烈建議搭地鐵去第二個站搭的士,或者直接搭地鐵走會慳好多時間!










 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...