星期五, 8月 11, 2023

百樣玲瓏-卡地亞與女性




一路都好想去睇呢個展覽,但係遲遲都未能夠去睇,見到展期剩返幾日,趁今日放假嗱嗱聲去睇吓,搭車去佐敦轉296D 巴士可以直接去到香港故宮博物館,一落車見到好多團大陸團 😟,我就直接上去買飛,雖然今次淨係想睇一個展館,但係佢嘅飛應該係一張飛已經包左幾個展館可以去,我諗住睇完呢個展覽,睇吓時間先再決定睇唔睇其他嘢,因為其他展館基本上都睇過!

呢個展覽在8號館,亦都係唯一要排隊入場嘅一個展館,而且女性居多!始終珠寶都係女士們喜愛嘅多😂,一入去展館,就係一系列嘅鑽石皇冠👑,非常之靚,當中亦都有海報嗰個,有白色羽毛嘅頭飾,個個企喺度狂影相唔願郁,所以非常之迫!我影咗一陣就去第二個位置睇,其實每個位置都好多人影相,好多展品旁邊都有介紹果件展品嘅資料,但係太多人圍住左,好多時都睇唔到佢寫乜,除咗皇冠,仲有珠寶同埋手袋、手錶,行到最入仲有幾件矚目嘅展品,包括劉嘉玲同埋林青霞借出嘅頭飾,仲有之前一D電影嘅道具鑽石頸鏈, 雖然唔係真鑽石,但係都好靚,展館最入嘅地方,係一D電影角色用過嘅飾物,所有展品都好靚,真係目不暇給,所以我都睇咗足足三個鐘頭,睇完之後喺下面個公園行咗一陣,拍左一陣片,就打道回府喇😄














沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...