星期四, 7月 27, 2023

圍方 Cafe Deco Pizzeria






今晚約左好友出嚟食飯傾吓十一月旅行嘅行程,約左去大圍新商場圍方!個商場上個星期先至開張,所以好多人過嚟睇,一出地鐵閘口就已經係人龍排隊搭扶手電梯上商場,其實可以唔排隊,就要行扶手電梯嘅左邊,因為條扶手電梯都幾長,所以多數人都係選擇排隊,當然亦都有唔少人借D意插隊🤦🏻‍♀️

一上到去覺得個商場都幾大幾靚,跟住入去睇吓有咩嘢食,雖然同好友已經睇定左食乜嘢,不過都即管望吓其他,呢度有五層,店舖就唔係好大間,店舖嘅種類都幾多,除咗基本嘅超市 Market Place 仲有好多食肆,亦都有 Benz 嘅專門店,另一邊亦都有診所、牙醫、修甲、兒童畫室,當然唔少得有戲院,商店 mix 都幾廣泛!

見到好多食肆都好吸引,而且好多人等位,我行到去我哋諗住食嘅呢間Pizza店,又唔算多人,一攞完飛已經即刻叫我個no. 😅因為好友未到,所以我去行吓先!

等好友差唔多到我先攞位,我地叫左龍蝦湯🦞蝦沙律🦐🥗pizza 🍕 牛扒🥩意粉🍝,仲叫左兩杯 mocktail 🍹 ,雖然餐牌上有酒精飲品,但係餐廳未有酒牌,所以冇得叫!食物都唔錯👍🏻我地都傾得好開心,不過行程都傾唔到結論😅 不過仲有四個月,慢慢再 plan 😆

原本諗住食完飯去Nintendo影吓相,點知佢閂咗門,門口個公仔都收起咗冇得影,跟住去咗超級市場行咗一陣,其他舖頭都關左門,所以都係返屋企😄








 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...