星期一, 7月 17, 2023

2023年7月八人同行自駕大阪之旅 - Day 7 關西空港

尋晚兩個好友在飯廳傾通宵🥱
今朝八點幾清埋D野食,飲晒D飲品,9:30 check out ,清潔姐姐已經到左,交低鎖匙就走喇!





直接去機場,今日兩點幾機,仲要去還車,交車前要去油站入返滿油先還車!11:15 去到機場,還車都好快,11:30 去寄行李,我件行李竟然超重,要分少少野去好友個篋,同 hand carry 少少,12:10搞掂晒,去過海關!過程都好快,入到去先去搵啲嘢食,我上次嚟記得係冇嘢食嘅,當時因為啱啱通關,只有一個麵包嘅自助售賣機,乜嘢都冇得食,今次好啲,我哋個閘口附近已經有間小店,不過已經坐滿人,所以我哋買咗就去旁邊嘅座位坐低食,佢有牛肉飯同烏冬,仲有三文治,食飽等上機,爭D瞓著!



香港打緊八號風球泰利,我地冇 delay 😴 在飛機上大家都瞓左陣,返到香港已經改左三號風球,亦唔大風,6:35 pm 到香港,等行李等左成個鐘!我地去翡翠拉麵小籠包食晚飯,要八點先攞晒行李出到嚟 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

食完飯我和兩個好友一齊 call Gogo Van 返去!行出去有小小雨,不過返到屋企就大雨D,返到去成10點 🥱🥱




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...