星期五, 5月 26, 2023

小魚仙 Little Mermaid


 







小魚仙對人類感到好奇,經常游到水面去睇,一次偶然機會下遇見王子Eric,並且將遇溺的他救了上岸,Eric 一直希望尋找她的下落,另一方面小魚仙在海底世界,因為對人類的好奇而令父親不滿,而她的姑姑烏蘇拉,乘虛而入,誘騙小魚仙用她的聲音,去換取變成人類…….!

我諗呢套戲嘅故事,大家都好熟悉,而最具爭議就係選角上嘅問題,我個人認為咩膚色都唔係好大問題,不過老實講女主角嘅演技就真係麻麻,可能佢一向都係歌手唔係演員,不過佢本身嘅性格應該係好似小魚仙,令人覺得佢好開心,好自信,我諗呢個都係導演選角嘅原因之一!而且歌佢係唱得好好!好多人抗拒由有色人種去演呢個角色,我諗係好多人都由細睇到大嘅小魚仙,主角都係白皮膚紅頭髮,顛覆咗好多人記憶中既有嘅形象吧!

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...