星期六, 5月 13, 2023

2023年5月東京7天遊 Day 3 - 田原町、淺草、Skytree





今朝出門口嘅時候落雨,先喺酒店附近嗰間coffee shop Café de Crié 度食個早餐先,叫咗個雞蛋三文治,一杯豆奶咖啡,味道麻麻哋,咖啡亦都麻麻哋 😅



上次去東京都冇去到田原町,今次去行吓,行去上野廣小路站搭Metro 銀座線,三個站就到田原町,照舊在 Elevator 🛗 出口出,一出站轉右,見到田窯就到喇!先下一邊睇吓嘢,今次都係諗住行吓唔會點買嘢,因為今次個行李🧳得23 kg,嚟嘅時候已經7kg😅 得返16kg !所以要買少啲嘢😂







今次行田原町多咗好多外國人,可能係因為今日星期六,亦都多本地人,所以條街都幾熱鬧!我發覺呢度多咗好多賣刀嘅商店,以前有一間叫釜淺商店,佢做得幾好,係開放式門面,人客可以觸摸到呢度刀嘅陳列,又有資料介紹物料,吸引到好多人睇,我都買過兩把刀!其他店可能要叫店員攞比你睇,冇咁free,今次見多左用呢種方法經營嘅刀店,其中一間叫做藤次郎,店比較細,不過新開冇幾耐,今日見到仲有啲白色蘭花,一般新店開張都有呢啲白色蘭花,呢間店標榜自己係日本少數有自己生產刀嘅品牌,所以我入手一把木柄牛刀,另外見有一間店D刀比較花巧,刀柄咗好多種顏色,而家店員有外國人,見到亦都好多外國人喺度睇,而且價錢比其他店都要貴!呢D刀店都係有個Area好似個小工場,有個師傅在磨刀,感覺就好專業!我有行去釜淺商店,見佢裝修咗,比以前更開揚,而且有埋樓上,不過樓上主要賣D比較冷門嘅刀,例如切麵嗰D刀!我冇幫襯佢買刀,不過見到佢有一隻黑色嘅砧板,我買咗一塊細嘅,同埋一對不鏽鋼筷子!

另外見到一間賣烘焙工具嘅商店,應該係新開或者新裝修,佢有兩層樓,所有蛋糕烘焙要用嘅產品佢都有,而且好多選擇!佢嘅樓梯好似鎖橋咁,掛晒啲模喺度,有好多好多款!簡直係外號烘焙人士嘅天堂🤣





行完田原町,就行過去淺草,見到有間Kura 藏壽司,就入去食餐壽司先,入到去攞咗飛先,叫我個Number嘅時候,再埋佢撳座位飛,十分鐘就有位,其實單人位一路都有位唔知點解要等😅 叫左幾款壽司,覺得佢質素差咗,上次同有好友去九州食都冇咁差!越喺市區嘅分店質素就越差,下次都可能唔使再諗佢!



食完嘢行去搵10円包,淺草有分店,在一個好似food corner 咁嘅位,呢度有5-6間小食店,有幾張高身枱櫈,其中一間就係10円パン,竟然冇人!我就買咗一個試吓,¥500一個,入面係mozzarella 芝士🧀,即叫即做,熱辣辣!芝士拉絲可以拉到好長🤣都幾好味,有D似雞蛋仔咁味!👍🏻



食完包,行去雷門影吓相,人山人海🤦🏻‍♀️,跟住行去Skytree果邊,知道呢呢頭有個叫 Mizumachi 商店街,所以行過去睇吓,多數都係食店,有D文青feel ,行過少少就係押上站,即係到咗Skytree! Skytree做緊11週年祭,眨吓眼已經11年😅 今期露天廣場做台灣祭,好多台式食物,又播國語歌,加上假期,超多人!去商店街行吓!呢兩日好攰,瞓左好多,但未recover到,可能近幾次都係自駕遊,唔使點行,今次行好多路,所以雙腳好攰,行左一陣要坐低休息一陣,坐左半個鐘,仲舂眼瞓🤣 始終坐喺度,冇得挨,所以舂吓舂吓😅







休息完去買洗頭水,今次特登搵一隻叫做Uka 牌子洗頭水,因為之前睇章小蕙的小紅書介紹過,雖然香港有賣,當然冇日本咁平!買一左一set  洗頭水加護髮素,仲有一個按摩梳!然後去食晚餐,周圍都好多人,又去食鰻魚飯,去我平時都會食嗰間名古屋備長鰻魚飯! 去嘅時候有位,走嘅時候要等位!




跟住去Skytree 對面 Richmond 酒店果間 Life超市,原本想買水果,但冇乜水果當做!最後空手而回,跟住返酒店執行李,因為要搬酒店,平時好少搬酒店,今次因為有幾間酒店想試,所以就試吓搬酒店!唔係住一間住足咁多日!




 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...