星期三, 4月 26, 2023

虛擬凡爾賽宮之旅




又去沙田睇展覽,呢個展覽場地都嚟過幾次,原本想喺佢樓下嗰間牧羊少年餐廳到食D嘢,不過去full晒,所以去咗睇展覽先!

呢個虛擬凡爾賽宮之旅,話明係虛擬,唔少得好多投影效果,亦都有少少圖片介紹,之前去過凡爾賽宮兩次,覺得佢好靚,特別係鏡廳,所以過嚟睇吓靚唔靚,一入場就有四個畫面,模擬喺個窗度睇出去凡爾賽宮個花園咁,都好靚,跟住會經過一個拱門,就可以聽吓路易十四把聲講歡迎詞,當然佢講法文唔知佢講乜,不過都有文字講解,跟住有D介紹凡爾賽宮歷史嘅資料,跟住去到一個房嘅地方,佢係不停咁投影凡爾賽宮內部嘅圖片喺牆上面,呢個位都幾靚!

跟住就到虛擬花園踩單車,呢度本來有兩架單車,因為一架壞咗,所以得返一架,所以要排隊玩,我就唔大興趣,因為都係對住個屏幕踩單車,模擬在凡爾賽宮嘅花園道踩單車咁!行去另一邊係互動區,呢度有個立體投影嘅雕像,旁邊有D電視俾參觀人士玩影相,可以化身古裝圖樣,好搞笑,當然我都玩吓啦!跟住仲有個大屏幕,可以坐喺度睇佢播片,我睇咗一陣就參觀完喇!

原本都想去其他展館睇吓嘢,不過都肚餓喇!去返牧羊少年餐廳,仍然要等位!所以都係去第二度食!













 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...