星期三, 4月 12, 2023

北京樓



今晚又有飯局,好友生日,佢好鍾意食片皮鴨,一年只有幾次機會食,所以佢生日一定要食片皮鴨,同埋佢唔鍾意食蛋糕,一定要食壽包,所以提前訂咗壽包,好耐冇去呢間北京樓,今次嚟到見佢裝修咗,新淨咗,不過唔知係咪唔夠店員,真係招呼唔到🤦🏻‍♀️,同埋個片皮鴨要等好耐,因為只有一個店員去片皮,而片皮鴨係每枱都叫嘅,可想而知要等好耐!好友食得好開心好滿足,佢開心我哋都開心!

好友啱啱買咗白居易,下星期可以收樓,到時又要搞裝修、搬屋,好在佢仲有間屋可以收租,雖然嚟緊仲要供樓還債俾佢爸爸,但係供完樓之後就會有兩層樓喇!👍🏻👍🏻😄

食完飯我哋又要傾七月嘅旅遊行程,我哋開咗個iPhone備忘錄,一齊share D資料,我哋好多地方想去,好多餐廳想試,講吓講吓真係七日唔多夠時間,我地 plan去環球影城,仲要諗埋Fast pass,大家都好想快D去!😆😆











 

沒有留言:

航拍 27 - 堀切峠

今次去鹿兒島,等到第三日先有得飛,因為前兩日都係咁落雨,亦都冇一個理想嘅位置,好有之前喺網上已經鎖定咗呢個地點放飛機,因為佢旁邊就係海,而海邊亦都有鬼之洗板,呢個位真係要揸車先至嚟到,所以嚟到之後只有極少數人,通常除咗我哋之外只有一兩個人影吓相就走,我就飛咗兩三轉,亦都有低飛去影...